نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
توز به بوکا می رود ؟ این موضوع را تمام کنید !

توز به بوکا می رود ؟ این موضوع را تمام کنید !

کارلوس توز را می توان یکی از موثرترین بازیکنان یووه در این فصل دانست و این بازیکن آرژانتینی همانند فصل قبل توانسته در بسیاری از بازی ها برای بیانکونری گل بزند و یا در پیروزی یوونتوس نقش مهمی ایفا کند. حال با توجه به بازی های خوب آپاچی و سن ِ او شایعاتی در مورد بازگشت او در انتهای این فصل شنیده می شود اما مدیربرنامه های او در مورد بازگشت او به بوکاجونیورز اینگونه گفت :

" باید این موضوع را همین حالا تمام کنید زیرا با مطرح کردن این شایعات فقط با احساسات هواداران یووه و بوکا بازی می کنید. من چیز زیادی نمی توانم بگویم و تنها می گویم که توز به قرارداد خود با یوونتوس پایبند است "

" توز با یووه در مقطع مهمی از فصل قرار دارد و ما باید در این زمان تنها فشار را از روی او برداریم. او پیش از این هم گفته و همه می دانند که توز فوتبال خود را در بوکا به پایان می رساند "

دریان روکو ادامه داد: " او اکنون در حال ساخت یک خانه در آرژآنتین است زیرا می خواهد در آینده به خانواده و دوستانش نزدیک باشد. اما هنوز صحبتی از رفتن او به آرژانتین وجود ندارد زیرا او تا 2016 با یووه قرارداد دارد و می خواهد تا پایان قراردادش با یوونتوس ادامه دهد "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: